פלט הורמונלי – איזון הורמונלי מתקדם

כמוסות PELLETS תת עוריות לאיזון הורמונלי

הכירו את הפתרון החדשני להשבת האיזון ההורמונלי לנשים וגברים בגיל המעבר: החדרת כמוסות תת עוריות ((PELLETS לרקמות השומן בגוף.

גלי חום, עליה הורמונלית במשקל, עייפות, קשיים בשינה, מצבי רוח משתנים, ירידה בחשק המיני ועוד, כולם סימנים מוכרים של גיל המעבר אצל גברים ונשים. היום, דוקטור פאני בר לוי מציעה בקליניקה פתרון יעיל וחדשני המבוסס על החדרת הורמונים זהים ביולוגית המכילים את המבנה ההורמונלי המדויק של ההורמונים האנושיים. כך נעשה שחזור הורמונלי מושלם להשבת האיזון הדרוש למטופל ללא תופעות הוואי והפגיעה בכבד העלולה להיגרם מנטילת הורמונים בבלעה או בהזרקה, כפי שנעשה עד היום. חשוב לציין כי ההורמונים הביולוגיים האמורים מסוג אסטרדיול וטסטוסטרון הזהים מבחינת המבנה הכימי שלהם להורמונים שבגופנו, אינם מכילים חומרים סינתטיים אלא מבוססים על חומרים

טבעיים בלבד ממקור צמחי. הטיפול בשיטה זאת מתבצע בארה"ב זה למעלה מ-15 שנים ועל בסיס הידע והניסיון הטיפול שנצבר שם פותחו ה-PELLETS המתקדמים בהם נעשה שימוש במרפאתנו.

כך פועלת שיטת ה-PELLETS:

>> המטופל מבצע בדיקת דם בקופ"ח שלו

>> ד"ר בר לוי מבצעת ניתוח הורמונלי לפי בדיקות הדם של המטופל

>> נשלחת למעבדה הזמנה ליצירת PELLETS זהים גנטית ומותאמים אישית למטופל

>> ד"ר בר לוי מחדירה את ה-PELLETS לרקמת השומן בעור המטופל מעל אזור הישבן

>> המטופל יכול לשוב לשגרת חיים איכותית ומאוזנת הורמונלית

מסכמת דוקטור פאני בר לוי:

"הדרך שבה אנו חוות את הגוף שלנו משפיעה עלינו בכל תחומי החיים ובכל היבט בחיי היום יום.‏ נשים, עולם של שלמות ונינוחות.‏ יש לנו את כל הכלים והאמצעים לאפשר לכולנו להרגיש שלמות ובנוח עם גופנו וליהנות בביטחון ‏מלא משלמות הגוף."

מרפאה פרטית ברמת אביב

למעוניינות בטיפול אסתטיקה וגינלית וטיפולים נוספים, ניתן לפנות אלינו לקליניקה ונשמח לתאם פגישה. ניתן ליצור קשר כאן בעמוד זה או להתקשר אלינו לטלפון: 077-8051320

צרי קשר ונחזור אלייך מיידית: