הקטנת שפתי הנרתיק בלייזר

בשנים האחרונות מתעניינות יותר ויותר נשים בפתרונות לשינוי ועיצוב של איבר מינן: פתח הנרתיק והשפתיים. בשנים האחרונות, בעקבות חידושים טכנולוגיים ניתן לבצע טיפול זה ללא ניתוח באמצעות שימוש בלייזר ייחודי שנועד לטיפול זה. שפתיים גדולות ורפויות או מדולדלות מהוות מטרד עבור נשים מסוימות, והן עלולות לגרום לחוסר נוחות, במיוחד בזמן פעילות גופנית מאומצת או קיום יחסי מין.

בשנים האחרונות החלו טרנדים אפנתיים להשפיע על אחוז הנשים הפונות לקבלת הניתוח. טרנדים הנוגעים לעיצוב השיער באיזור איבר המין חשפו ומיקדו את תשומת הלב לשפתי הנרתיק, ותמונות של איברי מין חשופים ומלוטשים נהיו זמינות באתרי אינטרנט רבים. שני גורמים אלה יצרו סיטואציה בה התקבל מראה "טרנדי" או "מקובל" לפות, מראה שגורם לנשים רבים לדבר על הנושא בפתיחות וללא מבוכה, וגם לפנות לתחום האסתטיקה הוגינלית בלייזר.

דוקטור פאני בר לוי הינה גינקולוגית מומחית בכירה ומראשוני מאמצי הטכנולוגיה המתקדמת לטיפולי אסתטיקה וגינלית בלייזר בארץ ובחו"ל. באמתחתה שנים של ניסיון במגוון טיפולי אסתטיקה וגינלית בלייזר והיא העניקה ומעניקה לנשים המעוניינות בכך טיפולי לייזר להקטנה ועיצוב של שפתי הנרתיק באופן המקצועי והאמין ביותר. ד"ר פאני מאמינה שחובה לדבר על נושא זה באופן פתוח, גלוי ומלא שמחה ולאפשר לכל מי שמעוניינת בכך ליהנות מההתפתחויות האחרונות באופן מודע, מקצועי ומשוחרר.

מדוע כדאי לעבור עיצוב שפתי הנרתיק בלייזר אצלנו:

למרפאת דוקטור בר לוי יתרונות בולטים המציעים שקט נפשי וביטחון שבחרתן בחירה מצוינת:

  • דוקטור בר לוי מביאה עימה לכל טיפול ידע וניסיון עשירים ומלאים בתובנות ממפגש עם אלפי נשים לאורך הקריירה.
  • ד"ר בר לוי שומרת על סטנדרטים של מצוינות בבחירת הטכנולוגיות והחומרים בהם היא עושה שימוש, ואלו הם רק מהטובים בעולם, העומדים בתקנים המחמירים ביותר, ללא פשרות.
  • אמפתיה, הבנה, רוח טובה, כל אלו מאפיינים את גישתה של דוקטור בר לוי לעבודה.
  • בקליניקה אנו מקפידים על תנאי היגיינה וסניטציה ברמה גבוהה ומאפשרים סביבת טיפול איכותית להשגת תוצאות מיטביות.
  • שירות אדיב באווירה חמה, פתוחה ותומכת.

במרפאת ד"ר בר לוי אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לכל מטופלת. אנו פועלים מתוך אהבה למקצוע ולמטופלות ומתוך מחוייבות עמוקה להביא לשינוי אמיתי בחייהן.

מסכמת דוקטור פאני בר לוי:

"הדרך שבה אנו חוות את הגוף שלנו משפיעה עלינו בכל תחומי החיים ובכל היבט בחיי היום יום.‏ נשים, עולם של שלמות ונינוחות.‏ יש לנו את כל הכלים והאמצעים לאפשר לכולנו להרגיש שלמות ובנוח עם גופנו וליהנות בביטחון ‏מלא משלמות הגוף."

מרפאה פרטית ברמת אביב

למעוניינות בטיפול אסתטיקה וגינלית וטיפולים נוספים, ניתן לפנות אלינו לקליניקה ונשמח לתאם פגישה. ניתן ליצור קשר כאן בעמוד זה או להתקשר אלינו לטלפון: 077-8051320

צרי קשר ונחזור אלייך מיידית: