טיפים לניתוח שפתי הנרתיק / לביופלסטי

עיצוב שפתי הנרתיק, ניתוח הידוע גם בשם לביופלסטי, הוא ניתוח נפוץ בו משנים את צורתן של שפתות הנרתיק ואת העור הסובב את הפות, הנחשב לניתוח בולט ופופולרי ביותר בתחום "פלסטיקה ואגינלית", תחום ההולך וצובר תאוצה והכרה. במהלך הניתוח, מוסר העור המיותר מאזור השפתיים, בין אם מסיבות קוסמטיות ובין אם כדי לפתור חוסר נוחות פיזי או נפשי שמרגישה המטופלת בשל צורת שפתות הנרתיק שלה.

ההחלמה מהניתוח משתנה ממטופלת למטופלת, אך אורכה נשאר קצר יחסית והחזרה לשגרה אפשרית תוך זמן מועט. על מנת לוודא כי ההחלמה אופטימלית ומתנהלת כצפוי, השתדלי לעקוב אחר הרשימה הבאה וליצור קשר עם ד"ר פאני בר לוי במידה והנך חשה כי דבר מה אינו כשורה.

  1. טרם הניתוח, יש להקפיד להימנע מתרופות מדללות דם כגון אספירין, על מנת להקטין את הסיכויים לדימום מסיבי בזמן הניתוח
  2. יש להגיע לניתוח עיצוב שפתיים בליווי בן משפחה, בן זוג, או חבר שבאפשרותו להביא אותך אל ומהניתוח. לא תוכלי לנהוג לאחר הניתוח.
  3. משך הניתוח הוא בין שעתיים לשעתיים וחצי.
  4. טרם שחרורך הביתה תקבלי מרשם עבור משככי כאב ואנטיביוטיקה. אנא וודאי כי את עוקבת אחר הוראות השימוש ונוטלת את האנטיביוטיקה לפני הנדרש.
  5. ביקורך הראשון אצלך ד"ר פאני בר לוי יתרחש בין שבוע ל-10 ימים לאחר ביצוע הניתוח. אנו ממליצים לצלצל למרפאה ולבקש לקבוע פגישה.
  6. סימני חבלה קלים סביב אזור הניתוח הם נפוצים וטבעיים, וחולפים בדר"כ כעבור שבוע או שלושה.
  7. הופעת נפיחות גם היא מאוד נפוצה לאחר ניתוח עיצוב שפתי הנרתיק, ובדר"כ נעלמת לאחר מספר שבועות. הימנעי משימוש בקרח על מנת להוריד את הנפיחות. במידה ואת מרגישה כי הנפיחות גדולה מהרגיל, או במידה וצד אחד נפוח במידה משמעותית מהשני, ייתכן ומדובר בדימום ועלייך ליצור קשר עם ד"ר פאני בר לוי בהקדם.
  8. באפשרותך להתקלח כ-24-48 שעות לאחר הניתוח, כשלשם כך תאלצי להסיר את החבישה באיזור. בזמן המקלחת, מומלץ לוודא כי יש בקרבת מקום אדם שיכול לסייע לך במידה ותרגישי מסוחררת. השתמשי במים פושרים/חמימים והרשי להם לשטוף את הגוף. טפחי על איזור הניתוח בעדינות והימנעי ממגע של מים קרים או רותחים מדי. מרחי את משחת האנטיביוטיקה באיזור החתך. אנו ממליצים להמשיך בטיפול כשבוע עד שבועיים לאחר ביצוע הניתוח.
  9. באפשרותך לבצע פעילויות פיזיות שאינן מאמצות. וודאי כי את ממשיכה להזרים דם לרגלייך אך הימנעי מנשיאה והרמה של חפצים. מומלץ להימנע מנהיגה עד שתפסיקי להשתמש במשככי הכאבים ולשוב לנהוג כשבועיים לאחר הניתוח.
  10. החזרה לעבודה משתנה בהתאם לסוג העבודה, אך זמן המנוחה המומלץ לרוב המטופלות לפני החזרה לעבודה הוא בין שבוע לשבועיים.
  11. הימנעי מפעילות מינית לשבועיים-שלושה לפחות, שכן את עלולה לסבול מכאבים, נפיחות וחבלות.

מדוע כדאי לעבור עיצוב שפתי הנרתיק אצלנו:

למרפאת דוקטור בר לוי יתרונות בולטים המציעים שקט נפשי וביטחון שבחרתן בחירה מצוינת:

  • דוקטור בר לוי מביאה עימה לכל טיפול ידע וניסיון עשירים ומלאים בתובנות ממפגש עם אלפי נשים לאורך הקריירה.
  • ד"ר בר לוי שומרת על סטנדרטים של מצוינות בבחירת הטכנולוגיות והחומרים בהם היא עושה שימוש, ואלו הם רק מהטובים בעולם, העומדים בתקנים המחמירים ביותר, ללא פשרות.
  • אמפתיה, הבנה, רוח טובה, כל אלו מאפיינים את גישתה של דוקטור בר לוי לעבודה.
  • בקליניקה אנו מקפידים על תנאי היגיינה וסניטציה ברמה גבוהה ומאפשרים סביבת טיפול איכותית להשגת תוצאות מיטביות.
  • שירות אדיב באווירה חמה, פתוחה ותומכת.

במרפאת ד"ר בר לוי אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לכל מטופלת. אנו פועלים מתוך אהבה למקצוע ולמטופלות ומתוך מחוייבות עמוקה להביא לשינוי אמיתי בחייהן.

מסכמת דוקטור פאני בר לוי:

"הדרך שבה אנו חוות את הגוף שלנו משפיעה עלינו בכל תחומי החיים ובכל היבט בחיי היום יום.‏ נשים, עולם של שלמות ונינוחות.‏ יש לנו את כל הכלים והאמצעים לאפשר לכולנו להרגיש שלמות ובנוח עם גופנו וליהנות בביטחון ‏מלא משלמות הגוף."

מרפאה פרטית ברמת אביב

למעוניינות בטיפול אסתטיקה וגינלית וטיפולים נוספים, ניתן לפנות אלינו לקליניקה ונשמח לתאם פגישה. ניתן ליצור קשר כאן בעמוד זה או להתקשר אלינו לטלפון: 077-230-7121

צרי קשר ונחזור אלייך מיידית: