הצרת והצערת הנרתיק בלייזר

טיפול בלייזר להצערת הנרתיק או בשמו הנוסף הצרת נרתיק בלייזר הוא הליך רפואי שנועד להקטין את חלל הנרתיק ולהקנות לו מראה צעיר. במקרים מסוימים הניתוח מבוצע בגלל בעיות פיזיולוגיות ובמקרים אחרים בגלל בעיות אסתטיות. יש הטוענים שעולם סרטי המבוגרים מעודד נשים לחקות מודלים של יופי צעיר ולכן גדל הביקוש להליך הזה, אך נשים רבו מעידות כי הוא שיפר באופן משמעותי את איכות חייהן.

מי פונה לטיפול זה

רוב הנשים שפונות להליך טיפולי של הצערת הנרתיק בלייזר הן נשים שעברו כמה לידות, דבר שהוביל להתרחבות הנרתיק. הרחבה של הנרתיק יכולה עם הזמן לגרום לשתי בעיות, הן מבחינה רפואית והן מבחינת התפקוד המיני.
מבחינה רפואית, נרתיק מורחב יכול לגרום לצניחת צוואר הרחם ולבעיה של בריחת שתן. זו הסיבה שרופאי נשים רבים ממליצים על טיפול הצרת הנרתיק בלייזר. מבחינת התפקוד המיני, זוגות רבים מעידים כי לאחר מספר לידות צוואר הנרתיק מורחב באופן טבעי, דבר שמקטין את עוצמת החיכוך בזמן קיום יחסי מין ופוגע בהנאה המינית של האישה וגם של הגבר. הטיפול ברירית הנרתיק באמצעות הלייזר מעודד את התחדשות הרקמה ואת התכווצותה וכך עובר הנרתיק הצרה והצערה טבעית.

באיזה שלב מומלץ טיפול הצרת הנרתיק בלייזר?

  • כאשר ישנה בעיה בתחושה בזמן החדירה בעת קיום יחסי מין.
  • במקרה של חולשה בדפנות הנרתיק.
  • כאשר קיימת תחושת תכיפות ודחיפות במתן שתן וקושי בהתרוקנות או לחץ שתן במהלך קיום יחסי מין.

כאשר מבוצעת על ידי רופא או רופאת נשים אבחנה של נרתיק מורחב, ניתן לבצע הליך להצרת הנרתיק בלייזר, ללא ניתוח. ד"ר פאני בר לוי היא רופאת נשים ומומחית לאסתטיקה וגינלית בעלת מוניטין רב, שמבצעת בקליניקה הפרטית שלה הליך להצרת הנרתיק בהתאם לבעיה שממנה סובלת המטופלת. זאת באמצעות שימוש במיטב הטכנולוגיות בעולם כיום.

מדוע כדאי לעבור הצרת נרתיק והצערת נרתיק בלייזר אצלנו:

למרפאת דוקטור בר לוי יתרונות בולטים המציעים שקט נפשי וביטחון שבחרתן בחירה מצוינת:

  • דוקטור בר לוי מביאה עימה לכל טיפול ידע וניסיון עשירים ומלאים בתובנות ממפגש עם אלפי נשים לאורך הקריירה.
  • ד"ר בר לוי שומרת על סטנדרטים של מצוינות בבחירת הטכנולוגיות והחומרים בהם היא עושה שימוש, ואלו הם רק מהטובים בעולם, העומדים בתקנים המחמירים ביותר, ללא פשרות.
  • אמפתיה, הבנה, רוח טובה, כל אלו מאפיינים את גישתה של דוקטור בר לוי לעבודה.
  • בקליניקה אנו מקפידים על תנאי היגיינה וסניטציה ברמה גבוהה ומאפשרים סביבת טיפול איכותית להשגת תוצאות מיטביות.
  • שירות אדיב באווירה חמה, פתוחה ותומכת.

במרפאת ד"ר בר לוי אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לכל מטופלת. אנו פועלים מתוך אהבה למקצוע ולמטופלות ומתוך מחוייבות עמוקה להביא לשינוי אמיתי בחייהן.

מסכמת דוקטור פאני בר לוי:

"הדרך שבה אנו חוות את הגוף שלנו משפיעה עלינו בכל תחומי החיים ובכל היבט בחיי היום יום.‏ נשים, עולם של שלמות ונינוחות.‏ יש לנו את כל הכלים והאמצעים לאפשר לכולנו להרגיש שלמות ובנוח עם גופנו וליהנות בביטחון ‏מלא משלמות הגוף."

מרפאה פרטית ברמת אביב

למעוניינות בטיפול אסתטיקה וגינלית וטיפולים נוספים, ניתן לפנות אלינו לקליניקה ונשמח לתאם פגישה. ניתן ליצור קשר כאן בעמוד זה או להתקשר אלינו לטלפון: 077-8051320

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם: