טיפול בדליפת שתן

מהי דליפת שתן במאמץ ואיך מתמודדים עם התופעה?

דליפת שתן היא תופעה ממנה סובלות כשליש מן הנשים מעל לגיל ארבעים. היא מאופיינת בבריחת שתן בכמויות משתנות, לפחות אחת לשבוע, וגורמת לקושי בתפקוד בחיי היום יום. בריחת השתן נוצרת כתוצאה מפגיעה בסגירה של השופכה, המשמשת כשסתום לכיס השתן. הסגירה של השופכה מתבצעת על ידי שילוב של שני מנגנונים: הפעלת מערכת השרירים של רצפת האגן וכיווץ שרירי שלפוחית השתן. כאשר אחד מהם לא פועל כראוי, נפגעת התמיכה של שלפוחית השתן וכתוצאה מכך נוצרת דליפת שתן. מלבד הגיל, ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על הופעת בריחת השתן, ביניהם ניתן למצוא את הגורם הגנטי, השמנת יתר, היריון ולידה ואגינלית.

דליפת השתן גורמת לבעיות חמורות בחיי הנשים שחוות אותה. מלבד הקושי בתפקוד הרגיל, התופעה גורמת לדימוי גוף שלילי, לתחושות חזקות של בושה, מבוכה, אי נוחות וחוסר אונים, שמתעצמות בעיקר כתוצאה מחוסר מודעות לטיפולים שמציע כיום עולם הרפואה לבעיה.

הפתרונות המוצעים לטיפול בדליפת שתן מתחילים משינוי כולל באורח החיים ועד לפעולות כירורגיות מתקדמות. יש לבצע קודם כל אבחון מסודר אצל רופא או רופאת הנשים. בהתאם לחומרת המצב ולמצבה האישי של כל מטופלת, ניתן להתאים את הטיפול. מומלץ להקפיד על צריכת קפאין מופחתת, הפחתה במשקל והפסקת עישון. בנוסף לכך, מומלץ לעשות פיזיותרפיה של שרירי רצפת האגן על מנת לחזק אותם. הטיפול המסורתי כולל גם מתן תרופות שמחזקות את מנגנון הסגירה של השופכה וניתוחים כירורגיים במקרים מסוימים.

בשנים האחרונות פותחו טיפולים מתקדמים בלייזר, ללא ניתוח, המשפרים את סיכויי ההחלמה.ד"ר פאני בר לויהיא מומחית בעלת שם ברפואת נשים, ברפואה פלסטית ובפלסטיקה וגינלית, שמטפלת בבריחת שתן באמצעות טיפול לייזר חדשני. קרני הלייזר מחממות בצורה עדינה את רקמות השרירים שאחראים על השליטה על פעילות שלפוחית השתן ומעודדות את ההתחדשות שלהן. הטיפול אינו כרוך במתן הרדמה, ללא כאבים ולא מצריך התאוששות מיוחדת. ד"ר פאני בר לוי היא רופאת נשים שמטפלת בנשים מתוך ראייה הוליסטית – מתוך ההבנה שנשים זכאיות לטיפול מסור גם בבעיות שנחשבו על ידי הממסד הגברי הישן לפחות משמעותיות אך משנות חיים, כמו יובש נרתיקי, האסתטיקה של הנרתיק ובריחת שתן.

מדוע כדאי לעבור תיקון דליפת שתן בלייזר אצלנו?

למרפאת דוקטור בר לוי יתרונות בולטים המציעים שקט נפשי וביטחון שבחרתן בחירה מצוינת:

• דוקטור בר לוי מביאה עימה לכל טיפול ידע וניסיון עשירים ומלאים בתובנות ממפגש עם אלפי נשים לאורך הקריירה.
  • ד"ר בר לוי שומרת על סטנדרטים של מצוינות.
  • אמפתיה, הבנה, רוח טובה, כל אלו מאפיינים את גישתה של דוקטור בר לוי לעבודה.
  • בקליניקה אנו מקפידים על תנאי היגיינה וסניטציה ברמה גבוהה ומאפשרים סביבת טיפול איכותית להשגת תוצאות מיטביות.
  • שירות אדיב באווירה חמה, פתוחה ותומכת.
  • לשירותך הטכנולוגיה המתקדמת מסוגה בעולם לתיקון דליפת שתן בלייזר.

במרפאת ד"ר בר לוי אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לכל מטופלת. אנו פועלים מתוך אהבה למקצוע ולמטופלות ומתוך מחוייבות עמוקה להביא לשינוי אמיתי בחייהן.

מסכמת דוקטור פאני בר לוי:

"הדרך שבה אנו חוות את הגוף שלנו משפיעה עלינו בכל תחומי החיים ובכל היבט בחיי היום יום.‏ נשים, עולם של שלמות ונינוחות.‏ יש לנו את כל הכלים והאמצעים לאפשר לכולנו להרגיש שלמות ובנוח עם גופנו וליהנות בביטחון ‏מלא משלמות הגוף."

מרפאה פרטית ברמת אביב

למעוניינות בטיפול אסתטיקה וגינלית וטיפולים נוספים, ניתן לפנות אלינו לקליניקה ונשמח לתאם פגישה. ניתן ליצור קשר כאן בעמוד זה או להתקשר אלינו לטלפון: 077-8051320

צרי קשר ונחזור אלייך מיידית: