טיפול ביובש בנרתיק

מהו יובש בנרתיק

יובש בנרתיק הוא מצב שבו חסרה לחות ורטיבות בנרתיק באופן המקשה ומפריע על מהלך החיים התקין של המטופלת. נהוג לחשוב כי רק נשים בגיל המעבר סובלות מיובש נרתיקי, אך התופעה קיימת בכל שכבות הגיל. הסיבות ליובש בנרתיק הינן מגוונות וכוללות ירידה בהורמון הנשי, אך לשמחתנו, עקב פיתוחים וחידושים טכנולוגיית של השנים האחרונות ניתן לטפל ביובש נרתיקי באמצעות טיפול לייזר מתקדם, ללא כאבים, ללא ניתוח וללא צורך בזמן להתאוששות.

יובש נרתיקי וקיום יחסים

יובש בנרתיק, מעבר להיותו מקור לצריבה ואי נוחות באיזור, עלול לפגוע קשות גם ביחסים עם האינטימיים עם בן הזוג. היובש עלול ליצור כאב ותחושת אי נוחות לשני הצדדים בשעת קיום יחסים ולגרום לירידה בתדירותם, לתסכול מתמשך ואף לקשיים בזוגיות. בנוסף לירידה בחשק המיני ולפגיעה בביטחון העצמי, יובש בנרתיק עלול לפגוע באיכות החיים הכללית של המטופלת ולהסב לה סבל נפשי מיותר.

טיפול חדשני בלייזר הוא הפתרון

בשנים האחרונות התגלה כי טיפול בשכבה הרירית של פנים הנרתיק באמצעות לייזר ייחודי עשויה לפתור את המצב בקלות ובנוחות, ללא תופעות לוואי. נשים שעברו את הטיפול מדווחות על שיפור ברמת הלחות בנרתיק, על ירידת היובש המלווה בכאבים עד להיעלמות מוחלטת ועל חזרת היחסים האינטימיים עם בן הזוג לקדמותם.

ד"ר פאני בר לוי היא מומחית בעלת שם ברפואת נשים, ברפואה פלסטית ובפלסטיקה וגינלית, שמטפלת ביובש בנרתיק שתן באמצעות טיפול הלייזר החדשני זה מספר שנים בהצלחה רבה. הטיפול אינו כרוך במתן הרדמה, הינו ללא כאבים ואינו מצריך התאוששות מיוחדת. ד"ר פאני בר לוי היא רופאת נשים שמטפלת בנשים מתוך ראייה הוליסטית – מתוך ההבנה שנשים זכאיות לטיפול מסור גם בבעיות שנחשבו על ידי הממסד הגברי הישן לפחות משמעותיות אך משנות חיים, כמו יובש נרתיקי, האסתטיקה של הנרתיק ובריחת שתן.

מדוע כדאי לעבור טיפול ביובש נרתיקי בלייזר אצלנו?

למרפאת דוקטור בר לוי יתרונות בולטים המציעים שקט נפשי וביטחון שבחרתן בחירה מצוינת:

  • דוקטור בר לוי מביאה עימה לכל טיפול ידע וניסיון עשירים ומלאים בתובנות ממפגש עם אלפי נשים לאורך הקריירה.
  • ד"ר בר לוי שומרת על סטנדרטים של מצוינות.
  • אמפתיה, הבנה, רוח טובה, כל אלו מאפיינים את גישתה של דוקטור בר לוי לעבודה.
  • בקליניקה אנו מקפידים על תנאי היגיינה וסניטציה ברמה גבוהה ומאפשרים סביבת טיפול איכותית להשגת תוצאות מיטביות.
  • שירות אדיב באווירה חמה, פתוחה ותומכת.
  • לשירותך הטכנולוגיה המתקדמת מסוגה בעולם לתיקון יובש בנרתיק בלייזר.

במרפאת ד"ר בר לוי אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לכל מטופלת. אנו פועלים מתוך אהבה למקצוע ולמטופלות ומתוך מחוייבות עמוקה להביא לשינוי אמיתי בחייהן.

מסכמת דוקטור פאני בר לוי:

"הדרך שבה אנו חוות את הגוף שלנו משפיעה עלינו בכל תחומי החיים ובכל היבט בחיי היום יום.‏ נשים, עולם של שלמות ונינוחות.‏ יש לנו את כל הכלים והאמצעים לאפשר לכולנו להרגיש שלמות ובנוח עם גופנו וליהנות בביטחון ‏מלא משלמות הגוף."

מרפאה פרטית ברמת אביב

למעוניינות בטיפול אסתטיקה וגינלית וטיפולים נוספים, ניתן לפנות אלינו לקליניקה ונשמח לתאם פגישה. ניתן ליצור קשר כאן בעמוד זה או להתקשר אלינו לטלפון: 077-8051320

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם: