שחזור קרום הבתולין

משמעויות נסתרות לקרום הבתולין

קרום הבתולין הוא חלק אינטימי מאוד בגוף האישה שקיבל מאז ומעולם משמעויות נרחבות בתרבויות שונות. בחברה הפטריארכלית, מעמד האישה נקבע בהתאם למעמד המשפחתי שלה. היא נישאה בגיל צעיר, לרוב באמצעות שידוך, ושלמות קרום הבתולין העידה על רמת המוסר שלה, דבר שהשליך לעיתים גם על המעמד של כל בני המשפחה שלה. המשמעויות הרבות שיוחסו לקרום הבתולין בתרבויות העתיקות, חלחלו גם אל התרבות המערבית החילונית. עם הזמן, עולם הרפואה הציע יותר ויותר פתרונות בתחום רפואת הנשים. אחד הפופולאריים ביותר הוא ניתוח קרום הבתולין. נשים מבקשות לבצע את ההליך הן מסיבות תרבותיות והן מסיבות פיזיולוגיות, בזכות התפתחות הליכי פלסטיקה וגינלית שמציעה מגוון פתרונות שבעבר לא היו אפשריים. לכל מי שרוצה לדעת עוד, להלן מספר עובדות בסיסיות על קרום הבתולין, מאת ד"ר פאני בר לוי:

קרום הבתולין
קרום הבתולין הוא קרום רירי בצורת סהר שמקיף את פתח הנרתיק ואיתו נולדות רוב הנשים (יש נשים מעטות שנולדות לא קרום). בעגה המקצועית הוא נקרא 'Hymen Vagine' – מקור השם ביוון העתיקה, על שם האל הימניוס — אל הנישואין. הקרום נוצר במהלך ההתפתחות העוברית בזמן החודש החמישי להריון. מבחינה פיזיולוגית אין לו תפקיד מערכתי והוא נותר כשריד להתפתחות הנרתיק.

קריעת קרום הבתולין
בקרום בתולין בריא יש פתחים קטנים המאפשרים מעבר של נוזלי הווסת. יש מקרים מעטים שבהם נשים נולדות עם קרום בתולין אטום לחלוטין, דבר שיוצר כאבים גדולים מאוד בתקופת הבגרות המינית עם קבלת המחזור ועלול אףף לגרום למוות. כיום ניתן לפתור את הבעיה בהליך רפואי פשוט שמבוצע על ידי גיניקולוג. ד"ר פאני בר לוי היא מומחית ברפואת נשים ומבצעת טיפולים מתקדמים בתחום הפלסטיקה הואגינלית.

ניתוח קרום הבתולין
ניתוח של קרום הבתולין נחוץ במקרים שונים. יש נשים שסובלות בגלל קרום בתולין עבה מדי שמקשה מאוד על החדירה בפעם הראשונה של קיום יחסי מין. הבעיה גורמת בהרבה מקרים לבושה גדולה ולרתיעה ממגע מיני מלא.. התערבות כירורגית יכולה לפתור את הבעיה הזו בקלות ולחסוך עוגמת נפש רבה. מנגד, יש נשים שמקיימות יחסי מין מלאים בהנאה וכאשר הן מחליטות להינשא, הן בוחרות לשחזר את הקרום בגלל תפיסות תרבותיות ודתיות. גם במקרים האלו רפואת הנשים מציעה פתרונות מתקדמים ומאפשרת הליך של איחוי הקרום.

ניתוח קרום הבתולין הינו הליך רפואי פשוט אותו ניתן לבצע במרפאה הפרטית של ד"ר פאני בר לוי.

מדוע כדאי לעבור שחזור קרום הבתולין אצלנו:

למרפאת דוקטור בר לוי יתרונות בולטים המציעים שקט נפשי וביטחון שבחרתן בחירה מצוינת:

  • דוקטור בר לוי מביאה עימה לכל טיפול ידע וניסיון עשירים ומלאים בתובנות ממפגש עם אלפי נשים לאורך הקריירה.
  • ד"ר בר לוי שומרת על סטנדרטים של מצוינות בבחירת הטכנולוגיות והחומרים בהם היא עושה שימוש, ואלו הם רק מהטובים בעולם, העומדים בתקנים המחמירים ביותר, ללא פשרות.
  • אמפתיה, הבנה, רוח טובה, כל אלו מאפיינים את גישתה של דוקטור בר לוי לעבודה.
  • בקליניקה אנו מקפידים על תנאי היגיינה וסניטציה ברמה גבוהה ומאפשרים סביבת טיפול איכותית להשגת תוצאות מיטביות.
  • שירות אדיב באווירה חמה, פתוחה ותומכת.

במרפאת ד"ר בר לוי אנו מציעים פתרונות מותאמים אישית לכל מטופלת. אנו פועלים מתוך אהבה למקצוע ולמטופלות ומתוך מחוייבות עמוקה להביא לשינוי אמיתי בחייהן.

מסכמת דוקטור פאני בר לוי:

"הדרך שבה אנו חוות את הגוף שלנו משפיעה עלינו בכל תחומי החיים ובכל היבט בחיי היום יום.‏ נשים, עולם של שלמות ונינוחות.‏ יש לנו את כל הכלים והאמצעים לאפשר לכולנו להרגיש שלמות ובנוח עם גופנו וליהנות בביטחון ‏מלא משלמות הגוף."

מרפאה פרטית ברמת אביב

למעוניינות בטיפול אסתטיקה וגינלית וטיפולים נוספים, ניתן לפנות אלינו לקליניקה ונשמח לתאם פגישה. ניתן ליצור קשר כאן בעמוד זה או להתקשר אלינו לטלפון: 077-8051320

השאירי פרטים ונחזור אלייך בהקדם: